«Мoдa в'янe, почерк вічний», — скaзaв Ів Сeн-Лoрaн. Кoли йдeться прo oдин із нaйцікaвішиx трeндів рoку, ці слoвa звучaть як нікoли aктуaльнo. Мaємo нa увaзі #nannacore — тeндeнцію, якa прoслaвляє палочка людeй стaршoгo віку.
Нeзaлeжнo від тoгo, oдягaються вoни з ніг дo гoлoви у Versace, купують нoві кoлeкції Valentino чи пoєднують свoї вінтaжні скaрби з лeoпaрдoвим принтoм — дeдaлі чaстішe у свoїй Instagram-стрічці ви мoжeтe зустріти стильного вісімдесятирічного чоловіка или літню пані, від зовнішнього вигляду яких перехоплює подих.
«Я припускаю, що популярність цієї тенденції обумовлена тим, що дівчата элементарно хочуть рости і старіти, як ті жінки, які весь век ще носять макіяж і щодня роблять укладання, элементарно щоб піти в продовольчий магазин», — розмірковує 28-річний Анджело, засновник Instagram-акаунту Sciura Glam.
Акаунт Sciura Glam прославляє елегантний, іноді ексцентричний, але завжди бездоганний вкус, притаманний переважно міланським жінкам старее 50 років. Слово «sciura» означає «леді» для міланському діалекті. Анджело створив акаунт у 2016 році і в сьогодні у нього понад 200 тис. передплатників. Слуги надсилають йому світлини щодня, з ранку до самого ночі, щоб він розмістив їх в сторінці. «Мені надсилають випадкові фотомордочка людей з вулиць, іноді бувають фотка бабусь або родичів передплатників», — каже він. Проте критерії к публікації знімків у Sciura Glam строгі: «Мені мають подобатися світло, ракурси, леді аль пані повинні бути вдягнені у щось стильне, вінтажні сумки верно стануть бонусом около відборі, і ще важлива зачіска — чим пишніше, тим краще!».
Захоплення іконами стилю старшого покоління — отнюдь не нове явище. Фібі Файло зняла Джоан Дідіон в целях кампанії Céline ще в 2015 році. Алессандро Мікеле запросив Тіппі Гедрен у 2018 році стати обличчям кампейна Gucci — получай той час акторці було 88 років. Історія для те, що Айріс Апфель підписала чотирирічний модельний условия із IMG, коли їй було 97, також отнюдь не можна не згадати.
Проте цьогоріч більше уваги було приділено стилю реальних людей. Минулого місяця скандинаський бренд Samsøe Samsøe представив пару П'єра (пленэрист) та Йетті (артбайєрка) у своїй кампанії сімейних портретів з підписом: «У шлюбі 50 років. Улюблене заняття в неділю: піти сверху ринок та зайнятися садівництвом». Тим от случая к случаю, Zara Men запросили співпрацювати 90-річного інфлюєнсера @ The SpanishKing. Саме «простота і невимушений манера людей похилого віку» змусила Кайла Ківіярві створити @Gramparents, сторінку, присвячену модним дорослим чоловікам. Співпраця акаунта з копенгагенським брендом одягу Another Aspect цього року допомогла збільшити кількість передплатників сторінки нате 100 тисяч.
«Найбільше в стилі людей похилого віку приваблює непринужденность, яка відображає леший часу, — каже модна психологиня Каролін Меєр. — Духом в індустрії існує бажання «сповільнитися», відмовитися від колекцій, які виходять кожні кілька тижнів і переступить до більш стійкої моди, — каже вона. — Пошиб, який обирають род (человеческий старшого покоління, если більш стійким, ибо вони знають, що їм подобається, що їм підходить і чому. Вони з меншою ймовірністю керуватимуться тенденціями і будуть більш упевненими у своєму виборі».
«Ми всі боїмося дорослішання і старіння, і більшість, як і раніше, вважає, що зморшки — це страшний дремота, але я думаю, що якщо ви старієте з витонченістю, як ці пані для Sciura Glam, нічого боятися», — каже Анджело.
Стенограмма: Scarlett Conlon
После матеріалами Издание.uk.co