Вaжливa нoвинa ради мoднoгo світу Нью-Йoркa: Джeк Мaккoллoу тa Лaзaрo Eрнaндeс, зaснoвники брeнду Proenza Schouler, oгoлoсили, щo зaлишaють свoї пoсaди крeaтивниx дирeктoрів. Вoни зaснувaли брeнд у 2002 рoці, кoли були мoлoдими випускникaми Parsons School of Design. Oстaнній рoбoчий дeнь дизaйнeрів зaплaнoвaнo нa 31 січня. Вoднoчaс вoни зaлишaться у склaді рaди дирeктoрів і збeрeжуть стaтус aкціoнeрів брeнду. Гeнeрaльнa дирeктoркa Proenza Schouler Ширa Сувeйкe Снaйдeр, якa приєднaлaся дo кoмпaнії у жoвтні 2024 рoку, вжe вeдe пoшук нoвoгo крeaтивнoгo дирeктoрa.
«Ми щaсливі, щo мaли мoжливість зібрaти нaдзвичaйну кoмaнду, дeякі з її члeнів прaцюють з нaми з пeршoгo дня… Ми впeвнeні, щo змoгли передати їм частину своєї творчої енергії. Завдяки цій команді Proenza Schouler продовжить розвиватися у спосіб, що відповідає безвыгодный лише сутності бренду, але й сучасності», — сказали Макколлоу та Ернандес у коментарі интересах Издание.
«Пошук наших наступників поуже розпочато, і нам цікаво дізнатися, що на них означає Proenza Schouler. Це неуд десятиліття спогадів і творчості, багато важливих моментів… Ми почали цей бренд у власній спальні, ще суще студентами, ледь досягнувши двадцяти років. Тоді навіть уявити було неможливо, наскільки цей большак змінить наше життя. Ми дуже вдячні неймовірній підтримці — і з боку команди, і з боку людей ради межами компанії, які стали ради нас майже родиною. Саме завдяки їм Proenza Schouler є тим, чим є сьогодні. Ми сподіваємося, що ця подорож залишила хоч і небольшой, але незабутній слід у світі моди Нью-Йорка», — додали дизайнери.
Макколлоу та Ернандес відсвяткували 20-річчя бренду у 2023 році, запросивши Хлою Севіньї, одну з перших шанувальниць їхньої творчості, відкрити просмотр колекції осінь-сезон. Макколлоу тоді назвав її «нашою найбільш особистою колекцією, яка — малограмотный стільки про тему, скільки для реальних жінок у нашому житті».
Розуміння потреб стильних жінок следовательно однією з головних переваг дизайнерів. Вони сформували своєрідне «колесо модних ікон», до самого якого належать такі зірки, як Хлоя Севіньї та Наташа Ліонн, модні інсайдери, як-с співзасновниця Moda Operandi Лорен Санто-Домінго та головна редакторка W Magazine Сара Мунвз, а також представники мистецтва й літератури, як Олімпія Скеррі та Отесса Мошфег. Їхній индигенат дизайнерів «для своїх» допоміг здобути першу премію CFDA/Сочинение Fashion Fund у 2004 році. Документальний фільм Seamless, знятий относительно цей конкурс режисером Дугласом Ківом, приніс дизайнерам перші згадки для IMDb. Протягом років вони також отримали численні нагороди від CFDA, зокрема Swarovski Award у 2003 році (нині це нагорода на молодих дизайнерів), Accessory Designer of the Year у 2009 році вслед за бестселер бренду — сумку PS1, а також тричі ставали Womenswear Designer of the Year — у 2007, 2011 і 2013 роках.
Історія створення Proenza Schouler — справжня казка. Одного разу Ернандес, суще ще студентом, опинився в літаку поруч із головною редакторкою Буклет Анною Вінтур. Він написав їй записку бери серветці та передав у перший клас. Вінтур відповіла апатично, але передала записку далі, і вже из-за два тижні Ернандес отримав стажування у Майкла Корса. Макколлоу, своєю чергою, стажувався у Качество Джейкобса під часы навчання. У 2002 році, если вони закінчили навчання, директорка модного департаменту Barneys Джулі Гілхарт була в аудиторії, побачила їхню колекцію й одразу ж замовила її угоду кому) універмагу.
Сьогодні Макколлоу та Ернандес залишають бренд, що заклав основи американського спортивного стилю. Хоча вони й переосмислили концепцію жіночого костюма та вечірніх суконь після пандемії, найвідомішими гітами бренду залишаються оксамитова сукня з градієнтним фарбуванням, плісировані мідіспідниці, топи з принтом народность-дай та культові корсетні топи й сукні.
Макколлоу та Ернандес стикалися й з труднощами — від інвестиційних проблем задолго. Ant. с показів у Парижі, які завершилися після двох сезонів, неважный (=маловажный) принісши очікуваного прориву. А проте нині Proenza Schouler є частиною нью-йоркської модної еліти. Саме тому їхній раптовий відхід викликає чутки насчет наступні кроки дизайнерів — їм, зрештою, лише трохи вслед сорок.
У світі моди, дескать останнім часом домінують плітки, з’явилися припущення, що вони можуть стати наступниками Джонатана Андерсона в Loewe, який, своєю чергою, може переступить до Dior. Дизайнери далеко не відповіли на запитання щодо цих чуток. Однак їхній відхід залишає в календарі модного тижня цього сезону значну прогалину. Сверху запитання, чи розглядають вони можливість повернення накануне своїх посад, Макколлоу та Ернандес відповіли: «Хто знає, що чекає нас у майбутньому, але після довгих роздумів ми вирішили перегорнути цю сторінку нашого життя… Ми є тими, ким ми стали, завдяки незвичайним людям і незабутнім моментам, які ми пережили завдяки своїй роботі. Ми відчуваємо величезну вдячність. Proenza Schouler була основною історією нашого життя, але ми завжди вірили, що добре прожите життя має складатися з багатьох різних розділів. І держи сьогодні у нас був лише Водан. Ми з нетерпінням чекаємо, що принесе майбутнє, і готові вплоть до нового».
Так у Нью-Йорку зʼявилася рідкісна вакансія креативного директора. «Ми шукаємо візіонера, який продовжить справу Джека і Лазаро та шанобливо збереже створені ними коди бренду — зазначила Сувейке Снайдер. — Ця людина повинна мати любов вплоть до концепту, техніки та майстерності, яка допоможе нам увійти в нову главу розвитку». Вона додала: «Пошук нового лідера дизайну тепер пришвидшиться. Завдяки талановитій команді та професійному ательє ми очікуємо плавного переходу, щойно визначимо нового дизайнера та встановимо подальші часові грань».
За матеріалом Травник.com