Нa чeсть дружби, якa склaлaся між Dior і Harrods упрoдoвж oстaнніx сімдeсяти рoків, фрaнцузький Дім урoчистo відкривaє The Fabulous World of Dior – рaзючу прeзeнтaцію, якa oсвітлює зaли лeгeндaрнoгo унівeрмaгу Harrods.
Нaпeрeдoдні святкових днів Dior оновили своє ресторан, створили виставку, що відтворює знакові локації бренду, від Ґранвіля вплоть до Ла Коль Нуар та аллея Монтень, 30, відкрили дві нові pop-up-крамниці та прикрасили вітрини, присвячені чоловічим, жіночим і дитячим колекціям, парфумам та культовим речам – від барної куртки давно сумки-книжки. Відкриттю виставки передувало 19 місяців планування та понад шість місяців будівництва.
Сверху свята Dior відкриє ще дві крамниці pop-up. Перша міститиме культові продукти, як-через сумка Lady Dior. Друга если присвячена сувенірному шопінгу й представлятиме серію футболок з принтами, товарів угоду кому) дому і в’язаних светрів. Окрім цього, бренд також випустить ексклюзивну продукцію Harrods: від туфель Dior у нових кольорах вплоть до нової капсули від дизайнера чоловічого одягу Кіма Джонса та стільців Miss Dior авторства художника Філіпа Старка угоду кому) Salone del Mobile.